Filtering by: Sociale Medier

Aalborg Chokoladen vælger ftns som fast Konsulent på Online Markedsføring
Oct
21
9:30 AM09:30

Aalborg Chokoladen vælger ftns som fast Konsulent på Online Markedsføring

Aalborg Chokladen oplever stor vækst og mærker, med lanceringen af deres nye AC Store i centrum af Aalborg; John F. Kennedys Plads 3A, en stigende interesse for deres forretning og produkter. Derfor er tiden moden til at tage den online tilstedværelse mere seriøs. Til at løfte denne opgave, har de valgt et samarbejde med ftns, som nu er blevet tilknyttet virksomhedens på fast konsulentbasis. 

Det er både spændende og rigtig sjovt at træde ind i en virksomhed i denne vækstfase og med det attraktive, elskede produkt, som hokolade jo er! Chokolade er fotogent og det er en kæmpe fordel når nu vi vil sætte ind på de mere visuelle platforme, som Instagram og Facebook. 
- Camilla L. Schulze, indhaver af ftns

Det handler om at sikre danskerne genkender Aalborg Chokoladen, når de står og skal træffe deres valg ude hos de loyale forhandlere. Billedet her, er tage i AC Store i Aalborg. 

ftns vil fokusere på Aalborg Chokoladens online markedsføring og arbejde med online strategiudvikling. En god online strategi kan ikke isoleres fra de offline aktiviteter eller den offline markedsføring, så naturligvis vil vi samle de to områder i et fælles greb vi kan kalde omnichannel markedsføring. 

ftns er af den overbevisning at man ikke kan dele sin virksomhed totalt op i hhv. online markedsføring og offline offline. Hvis ikke de to områder spiller sammen, går der rigtig meget magi til spilde! For imellem de to områder opstår der netop en handling, udløst af de her fantasier og drømme man skaber, online, der resulterer i de helt konkrete, fysiske situationer og interaktioner du har med virksomheden offline eller i online købsøjeblikke.
- Camilla L. Schulze, indehaver af ftns
View Event →
Jul
9
11:30 AM11:30

ftns skal varetage Social Medie tilstedeværelse for Fredberg

ftns ser frem til at arbejde med Fredberg ApS tilstedværelse på diverse Sociale Medier.

Indehaver af Fredberg, Tonny Østergaard, har pr. 01.07.2015 indgået aftale om at outsource varetagelsen af de Sociale Medier til ftns. Herunder udarbejde en strategi for optimal og målrettet tilstedværelse på de Sociale Medier.

Det drejer sig om siderne Christina Collect Club og Fredberg.com

Tonny og hans dygtige personale har længe gået med overvejelser om at få effektiviseret og målrette arbejdet med de Sociale Medier. Derfor har er der nu indgået aftale med ftns herom.

 Læs mere om Fredberg, her.

Læs mere om Fredberg, her.

ftns ser frem til at arbejde med den Online tilstedeværelse via en koordineret Online markedsføring på de Sociale Medier.

View Event →