SVVS får online ansigtsløft af ftns.dk
Feb
2
11:30 AM11:30

SVVS får online ansigtsløft af ftns.dk

Et ønske om en mere stilren og professionel webløsning - fik Skørping VVS til at henvende sig til ftns.dk

Se løsningen her: svvs.dk

Skørping VVS henvendte sig til ftns.dk med ønsket om en ny webløsning, der var mere professionel og stilren end eksisterende. De ytrede ønske om en side uden visningsproblemer, som vil være let at bruge, både for deres webredaktør og de besøgende på siden. Det vil sige, et ønske om en sidestruktur der giver et hurtigt og godt overblik over virksomhedens services og produkter. En opbygning som guider de besøgende og viser dem det de søger, hvor de kigger. Men også et ønske om en side hvor fotomateriale og tekst taler et klart og tydeligt sprog. 

Der skulle udarbejdes en ny informationsarkitektur. Der var brug for nyt fotomateriale til at afspejle deres afsluttede projekter, høje serviceniveau, deres produkter og til nye inspirationsgallerier. Det var nødvendigt at give logo´et et løft, så det ville matche den nye visuelle profil. Og så skulle der leveres et helt nyt system til at udvikle, opdatere og vedligeholde hjemmesiden i, som SVVS vil finde let at bruge på egen hånd.

Jeg syntes selv at den er mega flot vores hjemmeside. Betydelig mere stilren og som jeg gerne ville have den.
— Bente M. Knudsen, medejer af SVVS.dk

Resultatet er en stilren og professionel hjemmesideside, som er let at bruge, både for Bente og for SVVS´s kunder.

View Event →
Aalborg Chokoladen vælger ftns som fast Konsulent på Online Markedsføring
Oct
21
9:30 AM09:30

Aalborg Chokoladen vælger ftns som fast Konsulent på Online Markedsføring

Aalborg Chokladen oplever stor vækst og mærker, med lanceringen af deres nye AC Store i centrum af Aalborg; John F. Kennedys Plads 3A, en stigende interesse for deres forretning og produkter. Derfor er tiden moden til at tage den online tilstedværelse mere seriøs. Til at løfte denne opgave, har de valgt et samarbejde med ftns, som nu er blevet tilknyttet virksomhedens på fast konsulentbasis. 

Det er både spændende og rigtig sjovt at træde ind i en virksomhed i denne vækstfase og med det attraktive, elskede produkt, som hokolade jo er! Chokolade er fotogent og det er en kæmpe fordel når nu vi vil sætte ind på de mere visuelle platforme, som Instagram og Facebook. 
- Camilla L. Schulze, indhaver af ftns

Det handler om at sikre danskerne genkender Aalborg Chokoladen, når de står og skal træffe deres valg ude hos de loyale forhandlere. Billedet her, er tage i AC Store i Aalborg. 

ftns vil fokusere på Aalborg Chokoladens online markedsføring og arbejde med online strategiudvikling. En god online strategi kan ikke isoleres fra de offline aktiviteter eller den offline markedsføring, så naturligvis vil vi samle de to områder i et fælles greb vi kan kalde omnichannel markedsføring. 

ftns er af den overbevisning at man ikke kan dele sin virksomhed totalt op i hhv. online markedsføring og offline offline. Hvis ikke de to områder spiller sammen, går der rigtig meget magi til spilde! For imellem de to områder opstår der netop en handling, udløst af de her fantasier og drømme man skaber, online, der resulterer i de helt konkrete, fysiske situationer og interaktioner du har med virksomheden offline eller i online købsøjeblikke.
- Camilla L. Schulze, indehaver af ftns
View Event →
Aug
24
11:30 AM11:30

ftns leverer Markedsføring og Projektledelse for Konsulenthuset Eventa på nyt koncept

Der er indgået endnu et samarbejde mellem ftns og Konsulenthuset Eventa om nyt koncept der skal lanceres til efteråret 2015. 

Da Konsulent huset kom til ftns i maj 2015 med et nyudviklet online koncept på hænderne - søgte de en konsulent på Markedsføring og Projektledelsen heraf. 

Da ftns har en Iværksætter i maven, et godt kendskab til Konsulenthuset Eventa og elsker en god udfordring, blev opgaven taget imod med begejstring. 

Det betyder at Konsulenthuset og ftns har flettet fingre for en længere periode og vi glæder os til at gøre dette projekt offentligt for målgruppen.

Står du med et godt koncept eller en god idé du gerne vil have realiseret? Så henvend dig her.

ftns glæder sig over at byde dette projekt velkommen og vil selvfølgelig varetage eksisterende og nye kunder med samme personlige engagement og service som hidtil.

View Event →
Jul
9
11:30 AM11:30

ftns skal varetage Social Medie tilstedeværelse for Fredberg

ftns ser frem til at arbejde med Fredberg ApS tilstedværelse på diverse Sociale Medier.

Indehaver af Fredberg, Tonny Østergaard, har pr. 01.07.2015 indgået aftale om at outsource varetagelsen af de Sociale Medier til ftns. Herunder udarbejde en strategi for optimal og målrettet tilstedværelse på de Sociale Medier.

Det drejer sig om siderne Christina Collect Club og Fredberg.com

Tonny og hans dygtige personale har længe gået med overvejelser om at få effektiviseret og målrette arbejdet med de Sociale Medier. Derfor har er der nu indgået aftale med ftns herom.

 Læs mere om Fredberg, her.

Læs mere om Fredberg, her.

ftns ser frem til at arbejde med den Online tilstedeværelse via en koordineret Online markedsføring på de Sociale Medier.

View Event →
May
29
1:30 PM13:30

Nu er MHJ design også mobilvenlige

En ny mobilvenlig løsning leveret til HMJ Design med en forudgående analyse af besøgende via Analytics og herpå udarbejde Information Arkitektur - læs om HMJ´s oplevelse af forløbet og resultatet her.

Da HMJ Design og ftns mødtes første gang i januar handlede det om en DTP opgave der skulle leveres med en presserende deadline. Det samarbejde udviklede sig hurtigt at omfatte udarbejdelsen af en ny løsning til HMJ Design. Virksomheden har et ønske om at signalere de er et international handelsfirma og har brug for at etablere kontakt med de besøgende der kommer ind på siden. Derfor er der udarbejdet en brugerrejse, med udgangspunkt i eksisterende data, på brugeradfærd igennem siden.

HMJ Design har fået en løsning der fungerer, er let at bruge og som etablerer den ønskede kontakt mellem dem og Deres kunder.

 

View Event →
Feb
19
to Apr 1

Søger høj-kvalitets mødebookere til nyt koncept

Selvstændig mødebookere søges

Vi er i færd med at etablere et nye marketingsbureau. Vi håndterer markedsføring i form af høj-kvalitets mødebooking, markedsføring via online og offline medier. Herunder udarbejdelse af Visuel Identiet, hjemmesider, strategier og koncepter. Det betyder at vores Klienter kan komme til os med en enkelt opgave eller en hel kampagne, lancering af nye produkter eller sågar hjælp til etablering af nye virksomheder. Vi holder til i Aalborg Centrum og værner om værdier som kammeratskab, sammenhold, modenhed, pålidelighed og rigtig god humor. Vi har det nemlig sjovt men vi skaber resultaterne, sammen.

Vi tilbyder blandt andet klienter høj-kvalitets B2B mødebooking. Vi sender kun møder videre som har optimal potientiale og efterlader et godt indtryk hos vores Klienters kunder. Vi afleverer kun arbejde vi kan stå inde for og synes at rigtig god service er fedt!

Der vil være rig mulighed for at arbejde med flere forskellige opgaver som alle er gennemarbejdet og afprøvet af os inden opstart. Det betyder også at vi kan tilbyde dig en base hvor du har mulighed for at sidde i hvis du ønsker, men også en base hvor du kan komme hvis du har behov for at se nogle venlige ansigter der står klar til at sparre med dig. 

Hvad betyder det for dig?

Det betyder at du selvfølgelig skal kunne leve op til vores forventninger til kvalitet i bookingprocessen. At du er moden i den måde du griber arbejdet an på og taler med kunderne på. Moden og professionel.

Så du har erfaring med B2B mødebooking. Det er klart.

Du ved hvad der skal til for at nå dine mål og nyder det selvstændige arbejde. Hvorfor du højst sandsynligt lever af at være freelance mødebooker eller kan se potentiale i at blive selvstændig. Vi tilbyder også fast timeløn. Så lad os snakke om hvad der passer dig bedst.

Vi tror mere på personlighed frem for uddannelse og et flot Cv, så selvom erfaring er en styrke, skal du ikke holde dig tilbage, hvis du føler at stillingsbetegnelsen appellerer til dig. Vi vil meget gerne se dig til en samtale.


Ledige stillinger: 3

Arbejdstid: 09-16, hverdage / timebasis / deltid.

Samtaler afholdes løbende, så tag dine løbesko på.
Kontakt: job@mestmarketing.dk - hvis du har spørgsmål, så ring til Camilla Schulze på +45 4115 4203

Arbejdsplads: C.W. Obelsplads 14, 9000 Aalborg eller hjemme hvis du er mest vant med det.

View Event →
Jan
28
to Jan 29

for the nude spaces en PBA rigere

Så er for the nude spaces blevet, en PBA i E-konceptudvikling, rigere. Hvad vil det så sige?

Det betyder at der kan føjes en Bachelor grad i elektronisk konceptudvikling og projektstyring til viften af kompetencer. 

Et elektronisk/online koncept kan eksempelvis være en cross-media strateg. En strategi der arbejder med at kombinere diverse medier - både online og offline - hvis optimalt.

Vi har allerede fået mulighed for at teste og se resultaterne af disse kompetencer i brug. Og en målrettet, koordineret indsats - i en projektperiode på 3 måneder - via online medier har blandt andet øget en reel virksomheds daglige besøgstal med 168%.

Her kan du se hvad sådan en strategi blandt andet kan indeholde:

Ved at stimulere de rette medier med det rette indhold og en skarp overvågning af aktiviteterne - har det ugentlige antal møder nået målet. Og det er ved møderne at omsætningen genereres. 

Lyder det spændende? Så send en mail og jeg fortæller gerne mere om hvordan man gør.

View Event →
Nov
18
to Feb 1

Ny International kunde hos for the nude spaces

for the nude spaces skal levere Visuel Identitet til Caribisk Advokatfirma som skal give firmaet en Internationale profil til Deres voksende Internationale Klientel.

Det Grenadinske Advokatfirma Afi Ventour & Co. tilbyder services til et voksende klientel af Internationale kunder. Derfor er tiden moden til, også visuelt, at åbne op for det Internationle marked med en International profil. 

for the nude spaces ser frem til at give Afi Ventour & Co. et visuelt løft,  arbejde med deres SEO på specifikke kernekompetencer og levere et nyt, fuldt responsive website, nyt logo, brevpapir & visitkort - som basisprodukter fra for the nude spaces.

View Event →
Nov
9
to Jan 1

Projektperiode afsluttes med prima resultater

En projektperiode på godt og vel 3 mdr. - til at introducerer virksomheden; Designhaus - til det digitale univers (læs: online markedsføring) er ved sin ende. 

Det har været en fornøjelse at arbejde med virksomheden og ser nu frem til at udfærdige en cross-media strategi til Designhaus baseret på al den viden etableret i projektperioden. 

Heri vil der tages udgangspunkt i virksomhedens eksisterende situation og ressourcer, foretages analyse af medier. Og lægges en strategi for eksempelvis hvordan man bruger facebook og hvorfor. 

Vi har, ved projektets opstart, fastsat nogle konkrete mål for hvor det ville være realistisk at være ved projektets udgang. Og vi går ud af perioden med resultater over vores forventing. 

for the nude spaces vil fortsætte i huset på konsulent basis. Og ser frem til et godt samarbejde omkring virksomheden online tilstedværelse. 

View Event →
Oct
5
to Dec 1

Sidder hos Designhaus

for the nude spaces sidder hos Designhaus frem til d. 07 november 2014 og vil så have været på deres adresse siden d. 11 august 2014. 

Der arbejders på en ny cross-media strategi til virksomheden og en masse nye spændende tiltag + projekter der er markedsføringsrelateret. 

 

View Event →
Mar
20
to Mar 21

Nye kunder i butikken

for the nude spaces kan med stolthed i stemmen præsentere et samarbejde med en flok seje Iværksættere! De har stiftet selskabet RAW PRODUCTS og skal importere og eksportere produkter der værner om en solid fairtrade kæde og rene produkter. Med rene produkter menes organiske og endda egnede til den inkarneret Paleo-entusiast. 
Men et godt firma skal have en god visuel identitet - så for the nude spaces har fået æren af at forsyne den nye firma med logo, visitkort og hjemmeside. The basics. Det er et rigtig godt udgangspunkt!

De blev rigtig glad for resultatet, hvilket varmer mit hjerte. 

Jeg tror på dem - deres vision. Og kan se potentialet i deres forretning. Jeg glæder mig til at følge udviklingen. Er ret sikker på det kommer til at gå rigtig hurtigt.

View Event →
Dec
9
to Dec 10

Leverer webløsning til Wieben design

Vi arbejder pt. med at færdiggøre det nye flotte website + shop til Wieben design. Vi glæder os rigtig meget til at se i online og give Wieben design den løsning de har efterlyst i længere tid. En løsning der både kan håndtere et udlejningsmodul, shop og standard funktioner på én side. 

for the nude spaces har i samarbejde med Eventa.dk skræddersyet den rigtige løsning til Wieben design. 

Følg med på bloggen, hvor der bliver postet en opfølgning på projektet.

View Event →
Dec
2
to Dec 3

For the nude spaces & Eventa samarbejder

Eventa.dk og for the nude spaces har indgået et godt samarbejde om levering af bekymringsfri webløsninger til vores kunder. Ja, den slags løsninger findes. I hvert fald nu. Vi kan supplere hinanden med ekspertise der fuldfører vores produkter. 

Eventa.dk er et webbureau der tilbyder både færdige web-systemer med CMS, men som også kan tilbyde skræddersyet løsninger. Da for the nude spaces erkender sine begrænsninger, kan Eventa i den grad sikre mine kunder får de bekymringsfri løsninger med masser af hosting, service & support af høj kvalitet, de fortjener. For the nude spaces tilbyder så Eventa det det gode design, grafisk materiale, koncepter og markedsføring. 

Vi har allerede et par glade kunder i portfoliet. Det var godt vi fandt hinanden.

View Event →
Dec
1
to Dec 2

for the nude spaces flytter hjemmefra

Så kom dagen endelig, for the nude spaces er flyttet i nye fine lokaler, ovenpå det gamle Posthus i Algade 44, 9000 Aalborg. 

image 3.jpeg

Her deler jeg det kreative fællesskab med Daniel Bloch fra BRAND STUDIO - hvilket er en optimal løsning. Vi supplerer hinanden rigtig godt og arbejder allerede nu, sammen på flere projekter. 

Følg med i min dagligdag på bloggen.

View Event →
Aug
14
to Jul 15

Cafeministeriet er en god kunde

Cafeministeriet og for the nude spaces har flettet fingre i en længere periode nu. Men jeg får stadig kriller i maven når jeg skal løse opgaver for dem.  

Det startede faktisk allerede i 2012, med lidt strategiplanlægning og PR-konsultation, så voksede det sig bare større og større og i 2013, 14. august, lancerede vi den helt store 10 års Jubilæumskampagne for Cafeministeriet. Det var et spændende projekt. Det bedste var de resultater vi fik ud af det - langt overgik vores forventninger. Det har givet Cafeministeriet blod på tanden og vi arbejder pt. på et nyt facebook koncept - som selvfølgelig også vil blive offentliggjort her på siden.  Så stay tuned.

Se lige kampagnevideoen, den er så hyggelig. 

View Event →