logo


Logo & Hjemmeside

Logo som en del af det visuelle start-kit: Logo og hjemmeside. Vi har også implementeret sociale medier på siden.

Palo-room-logo-www.png

Palo Room indretter rum og manglede at kommunikere deres foretagende. I den forbindelse henvende Louise sig til ftns. Vi har lavet en simpel løsning, som præsentere virksomheden i et logo og deres arbejde på hjemmesiden. Siden kan let tilpasses sæsonens tendenser ved at variere farver og fotos. Vi har lagt en strategi for at bruge Instagram som primære medie og har valgt at integrere det medie på hjemmesiden. Vi har også koblet bloggen op med facebook, så indslag deles to steder på en gang: Hjemmesiden og Facebook. 


Logo & Visitkort

Læs hvad hun synes om resultatet her

 
  Logoer i farve, laves først i en sort/hvid version  - da det er katestrofalt hvis dit logo ikke fungerer på sort/hvid tryk.

Logoer i farve, laves først i en sort/hvid version  - da det er katestrofalt hvis dit logo ikke fungerer på sort/hvid tryk.

for-the-nude-spaces-logo

Logo og Visitkort for Stylisten Maria Schøn. Maria arbejder med alle slags kvinder og skal derfor appellere til en bred målgruppe med sin Visuelle Identitet. Og hvordan griber man det an, når et farverigt menneske skal formidle at hun kan style alle og enhver? Vi så på det fra flere vinkler: Handler det om afsenderen; Maria og hendes stil. Eller handler det om at modtageren skal føle der er en professionel stylist bagved dette, som kan hjælpe mig ind i min stil. En stil der passer til mig. Vi blev enige om det sidste. Og vi har lavet et logo som kan variere i farverne, alt efter situation og som står godt til Maria selv.

 

 

Iværksætterpakke, Lille med blot Logo

Læs hvad han synes om resultatet her

 

Logoer i farve, laves først i en sort/hvid version  - da det er katestrofalt hvis dit logo ikke fungerer på sort/hvid tryk.

Logo for Iværksætteren Teit - der, med sine fede ideer og vision om at puste liv i en gammel institution i Skørping, nemlig grillbaren MacQ, nok skal nå hele vejen i mål . Teit ønskede virkelig at være tro mod traditionerne og bevise at en god Burgerbar kan levere lækker, lækker mad der tilfredsstiller ens behov for fast-food med kvalitet og velsmag. Han laver eks. vis sine egne bøffer og syltede agurker! Det kan jeg ikke andet en sympatisere med. 

 

 

Navnetræk & bomærke

Læs hvad kunden synes om resultatet her.

esoteric-logo-red-cmyk.png
 

Logo design for virksomheden esoteric. Esoteric ønskede et logo der repræsenterede den sportslige mentalitet set i surfermiljøet, men også skabe fornemmelsen af et fællesskab der er i harmoni - med naturen - med hinanden. Dette logo skulle laves fra bunden og startede ud med en god snak om virksomheden, fremtiden og målgruppen. 

 

 

Logodesign som en del af den visuelle identiet

Læs hvad kunden mente om løsningen her.

Dette logo er en del af en visuel identitet udarbejdet for virksomheden. I dette logo er der også et bomærke, som bruges til at brande virksomheden på. Dvs. dette lille bomærke kan bruges alene, som eksemplet herunder, med visitkortet, viser. Se mere om Visuel Identitet her.