Navnetræk med eller uden bomærke - der er flere elementer i et logo. Logodesign eller blot optimering af eksisterende logo. Se eksempler herunder.


Iværksætterpakke, Lille med blot Logo

Læs hvad han synes om resultatet her

 

Logoer i farve, laves først i en sort/hvid version  - da det er katestrofalt hvis dit logo ikke fungerer på sort/hvid tryk.

Logo for Iværksætteren Teit - der, med sine fede ideer og vision om at puste liv i en gammel institution i Skørping, nemlig grillbaren MacQ, nok skal nå hele vejen i mål . Teit ønskede virkelig at være tro mod traditionerne og bevise at en god Burgerbar kan levere lækker, lækker mad der tilfredsstiller ens behov for fast-food med kvalitet og velsmag. Han laver eks. vis sine egne bøffer og syltede agurker! Det kan jeg ikke andet en sympatisere med. 


Iværksætterpakken, Logo, Visitkort & Web

Læs hvad de synes om resultatet her

RAWproducts logo_sort_web.png

Logo design for Iværksættervirksomheden Raw Products. Det er en virksomhed der importerer og sælger Paleo og organiske Fair Trade produkter, til store dele af Europa og mellemøsten. Vi blev ret hurtige enige om at en virksomhed der håndterer organiske og ´ordentlige´ produkter, sagtens kan have en ung, skarp profil. 


Navnetræk & bomærke

Læs hvad kunden synes om resultatet her.

esoteric-logo-red-cmyk.png
 

Logo design for virksomheden esoteric. Esoteric ønskede et logo der repræsenterede den sportslige mentalitet set i surfermiljøet, men også skabe fornemmelsen af et fællesskab der er i harmoni - med naturen - med hinanden. Dette logo skulle laves fra bunden og startede ud med en god snak om virksomheden, fremtiden og målgruppen. 


Logodesign som en del af den visuelle identiet

Læs hvad kunden mente om løsningen her.

Dette logo er en del af en visuel identitet udarbejdet for virksomheden. I dette logo er der også et bomærke, som bruges til at brande virksomheden på. Dvs. dette lille bomærke kan bruges alene, som eksemplet herunder, med visitkortet, viser.