Kampagnefilmen - det fine resultat

 Som en del af Jubilæumsfesten, udarbejdede vi en kampagnefilm. Det var både sjovt og forløsende. Bag sådan en optagelse ligger der en masse forarbejde. Det er vigtigt at alle kampagnens aspekter er udarbejdet i en medieplan og der er lavet en god konceptbeskrivelse + projektformulering til de impliceret. For eksempel var de skilte, der ses, en vigtig del af resten af kampagnen og derfor vigtig at have fokus på i filmen. Så jeg har brugt mange timer på skrivearbejde som projektformulering, konceptbeskrivelse og -forløb inden vi gik igang med noget overhovedet. Det er altså også en vigtig del af den her slag arbejde. 

Filmen er optaget og redigeret af Martin Simonsen. Stjernerne er hhv. Thomas Munk, Barchefen og Martin Klyvø, Indehaveren.

 Da hele kampagnen var færdig, ville vi gerne følge op på dagen og vise folks reaktioner - og sige tak til alle dem der havde leget med. Det blev til filmen herover. Det handler om at være gavmild og få smilet frem. Det er vigtigt, både for en virksomhed, men også på et personligt plan. 

Behind the scenes: Cafeministeriets 10 års Jubilæum

På dagen, d. 14. august 2013 kl. 10:00 skulle vi jo lancere videoen i ser ovenover. Når den først blev offentliggjort skulle alt være klar. Dvs. vi skulle ha planlagt og koordineret alt på forhånd. Så er det godt