The question is no longer ‘Should I be doing social?

Om at modtage godt råd, når det bliver kastet i nakken på dig... Det hedder ikke længere: Bør vi - det hedder; hvordan gør vi? Sociale Medier er kommet for at blive - og i konstant udvikling. Som en levende organisme der alle vegne. Get use to it. Get to use it. Få en strategi!

"This year, social is one of the most important channels you can leverage for increasing your marketing ROI. The question is no longer ‘Should I be doing social?’, it’s more about ‘How can I optimize social for the best ROI?’ Social is now a strategy that must be present in every aspect of your marketing campaigns, from content strategies to advertising to customer service. Every function in your company should enroll social media as an underlying support theme. 

Download Marketo's Definitive Guide to Social Marketing to see how integrating social into all your campaigns can drive customer engagement, new business, and most importantly, revenue. Click here: http://bit.ly/1Jw9Dut 

 
The question is no longer ‘Should I be doing social?’, it’s more about ‘How can I optimize social for the best ROI?’
— - Mike Crosson
 

This guide has everything you need to implement and optimize your social marketing efforts for 2015 and beyond. You'll learn how to: 
- Establish guidelines that can help your entire organization become more active on social networks
- Turn your customers into powerful brand advocates
- Take advantage of specific tactics for Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, and Pinterest
- Incorporate social marketing into every stage of your sales funnel
- Effectively measure social marketing to determine real business ROI 

Click here to download this free guidebook: http://bit.ly/1Jw9Dut 

Remember to share this with your friends and colleagues that you think might benefit from it, too. Sharing is caring! 

Here’s to your success, 

Mike Crosson
Moderator & Publisher
www.SocialMediopolis.com"

 

Jeg er så enig med Mike Crosson.

Der ér faktisk stadig folk der forholder sig skeptisk overfor SMM (Social Medie Markedsføring). Men faktum er at når nogen er nysgerrige på din virksomhed, eller dit produkt - så søger de viden... På Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube, Google+ ... fordi de er bevidste om at det er her, på disse medier man kan få en dialog me dig - et kig bagved den polerede website-facade. Og er du til stede på disse medier og dine brugere finder dig - viser du at du forstår deres behov. For du er jo lige der hvor de søger. Står med åbne arme og siger; følg med mig, min ven. Det er et godt udgangspunkt. Så skal dit indhold jo leve op til forventningerne. Være kontinuerligt. Og spændende. Så du kan få den ROI alle snakker om. ;)

Ps. Dermed ikke sagt at man skal sætte alle kræfter ind på facebook!! Bestemt ikke. Hvis du gerne vil have lidt indsigt i diverse medier og hvordan man kan bruge dem i virksomhedsregi - så henvend dig til mig, eller download nogle af de fine e-bøger der linkes til her.